Playing with Fire


No.1
                 Thunder

 

Tunga andetag hörs från ett litet barn som springer.
 Hon springer det fortaste hon kan, hon kollar bakåt!
Hon ser dom inte... Tur då betyder hon har lite mer tid på sig!
Flickan springer ut ifrån skogen och upp på en liten kulle och fram till ett hus.
Hon sliter upp dörren och smäller igen efter sig,
- Alexandra vad är det?!
Säger hennes farmor efter henne när hon springer upp till rummet och låser dörren efter sig.
Hon sätter sig ner och dra upp knäna mot sig och kramar om dom. Sedan hörde hon ett skrapande ljud ifrån sin garderob.
Alexandra rycker upp ifrån golvet och stirra på sin garderob! Ljuden blev allt mer högre och högre! Till slut öppnas dörren och Alexandra skriker till!

Skriket kom ifrån mig som hade åk ner på golvet och hade fått täcket omvirad om mig ,så jag såg ut som en uppstoppad korv typ.
Efter flera minuter kommer jag loss ifrån min dumma täcke som ger mig bara problem! Men mitt hjärta slå fortare än vanligt , Jag gick ner till garaget (Jag har mitt sovrum ovanför), sedan till köket och där stog Carmen som är min familj kära hushållerska och hon är den bästa.
-Är du redan vaken unga fröken Alexandra?
- Kalla mig Alex,Carmen! Du vet att jag hatar när folk kallar mig för Alexandra!
Jag kan förklara varför jag vill bli kallad för Alex! Det är för att jag ser ut som en kille rakt sagt, Har halvlångt hår som en kille,killkropp(Nästan ... bara om jag bär på killkläder!) och har har en killröst! fast det är bara mitt ansikte,händer och boobsen(som är bara C 'tack och lov för det!') som visar att jag är en tjej.
- Jajaja, Men du är en tjej.. Alex..andra
Hon tittade på mig när hon sa mitt namn och sa vidare:
- Och skolan börjar inte förs klockan 8 och klockan är bara 6..
Jag kollade på klockan och suckade tungt
- Jag kunde inte sova mer bara.. Det är allt och jag trodde att du gillade att jag kom tid till skolan ,speciellt till första skoldan efter lov
Jag flinade och kollade ut och hörde att Carmen sa något på spanska. Men om jag vill vara ärlig så vill jag inte gå till skolan.. Inte nu efter drömmen....


(Bilden har jag hittat på google & gjort om så vet ej vem som hat tagit bilden + Detta är en ny story)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0